2005-03-27 00:15:56taka

天堂定係地獄?

不停咁工作工作再工作
做到癲咗
真係從未試過辛苦到呢個地步
但係今次我絕對十二萬分投入同埋願意
全間shop既software由冇到有
所有野都係我同爸爸一手一腳做出黎
見到舖頭so far都幾好
感動死~~~~
btw, 今日係最開心既一日
開到兩張大單, 所有事都run得好smooth
yeah~~ 好想日日都咁過~~

一直都相信努力工作係會有回報
我覺得自己今次好好運
我遇到既老細們同埋manager都係頂級大好人
佢地三個都俾好多好多機會我
佢地又好錫我, 對我好好
所以為咗佢地我會更加俾心機做野
我諗我決定放棄LV絕對唔係損失
諗起都要多謝阿業
唔係佢我都唔會咁樣做

其實對自己既將來都仲係好迷惘
我到而家都對自己好冇信心
就算如爸爸所言Jimmy真係俾個offer我
我都唔肯定自己係唔係capable to take the offer
我仲係覺得好驚

***********

近來生活過得好開心好充實
但係唔知點解一靜落黎仍然覺得係少咗佢
點解會咁?
見到佢既相
雖然已經覺得好陌生
但係仍然會有種恐怖既感覺
點解仲係冇辦法令自己變得冇感覺呢?

其實滿懷執著
不甘心的一個是我