2005-03-13 01:25:17taka

古巨基的勁歌.金曲

今晚同鄧偉欣, 藍凱瀅仲有梁嘉儀去睇古巨基既第一個live
前幾日因為聽到唔少人話個live好一般
所以都冇乜期望
點知睇完之後直頭係失望
因為真係麻麻地

其實佢係唱得好好既
但係廢話多咗d
成日返backstage
所以悶位極多
d衫唔靚
跳舞就.....唉.....
最重要係我鍾意既佢都唔唱

估都估唔到
成個live令我地最high既歌係----至叻小人類!!
我諗附近d人會以為我地黐咗線

如果今日係郭富城做嘉賓
呢個live先值$200 lor
算把啦, 都係等五月郭富城既part 2 ~^^~ yeah~~

PS 梁嘉儀ゴメン~~
我地由開場到散場都係講郭富城
搞到你完全冇位入, 冇野好講......hehe~~