2005-02-22 18:17:05taka

莊mates南丫島gathering~

啱啱過咗既星期日我地成支莊去咗南丫島camp
平時我地聚埋一齊多數係做野
今次好似係第一次為咗玩而gather
呢一日一夜一d冷場都冇
好精彩呀~~~

晌camp裏面我地賭咗三個round
round 1係大富翁
round 2係打麻將
round 3係大細+“魚蝦蟹”

我2005開始以黎都冇賭過錢
所以一黎就揾咗佢地開齋 (應該係揾阿泉) ~~ 嘿嘿~~
除咗賭大細既時候輸咗十幾蚊之外
一路都一帆風順
真係多謝各位請我去camp (仲賺咗廿幾蚊tim~)

賭局完咗之後我地開始玩耍盲雞
我都唔知點解我耍盲雞會咁渣
俾人捉到n次, 仲要次次都俾人估到
搞到佢地話要幫我補習 >_<
大家越玩越癲
開始做一d能人所不能既動作
特別似阿din既最經典, 勁爆笑 XDDDDDDD

之後玩皇帝好彩冇乜事
唔駛俾人口內發射/ 顏射 XDDD
玩完皇帝就到true or dare
唔知由幾開始呢個game唔會有人揀dare
變成句句都係真心話
由開始輕輕鬆鬆講sex到認真地講自己既人生
都可以話了解咗大家多一d
或者劈多兩罐會仲好玩~
但係估唔到我地一玩就玩咗4個幾鐘
玩到天光就去飲茶
飲完之後全世界就訓到死咗

雖然呢半年以黎我已經入咗五次南丫島
但係今次入去都好開心, 有8分~
特別係終於有得再食我最愛既香蕉朱古力布甸, 正~~
只不過有一分要扣既
就係...我仍然有d陰影

anyway, 好期待下一次出黎玩~~

************

n年冇開fdsta
一開, 除咗見到阿超寫俾我既testimonial
我仲發現有一個人將我從1st degree裏面delete咗
唔當我係朋友既人
我亦唔會當佢係朋友

我早就睇應該清楚