2004-06-16 16:38:38YoLanDa

煩.. 煩.. 煩..

好煩呀.........................................
考試仲有兩日就完結了.. 但係最重0個四科分別就係呢兩日同時發生.. 真係好想快d過埋呢兩日.. 我就黎支持唔到.. 可能壓力太大.. 最近無咩食慾..都係盡量煲d蔬菜湯飲.. 又或者食公仔面.. 生果等..最近有好多野要唸.. 好煩呀..

而家租緊間房係今年1月0岩0岩搬過黎.. 由於房租唔係太貴.. 所以無要求咁多.. 但係落雨ge時侯.. 我間房0個wall有裂痕.. so一落大雨或落好耐ge雨都會漏水..不過漏水情況唔係好嚴重.. 因為呢個原因.. 所以我唔係咁鐘意落雨.. 另外.. 由於我住緊間屋係頂樓.. 上面係鐡皮.. so.. 日頭晒ge時侯就好局.. 夜晚太陽落山之後.. 由於鐡皮已經係中午曝晒ge關係.. 己經吸收大量熱能.. so.. 每次放學返屋企時.. 一打開房門.. 真係局到暈.. 因為呢個原因.. 所以我唔鐘意咁熱.. 而且呢度房屋管制超鬆.. 所以每當中午唔想開燈.. 想打開個windows透氣ge時侯.. 一間間加蓋的鐡皮屋頂反光.. 真係令到你無白內障都難.. 所以迫使我唔太願意係中午好局ge時侯開windows.. 真係被呢度ge環境衞生吹漲..

我ge小宇宙被壓到就黎爆啦.. but我會成日提醒自己.. 先問問自己"究竟我煩咩? 搞清狀況之後.. 再問問自己究竟我仲要為呢件事煩几耐? SET 左個時間之後.. 再問問自己呢件事對我係咪咁重要? 如果唔係太重要GE話.. 咁我會STOP THINKING.." 可見呢件事對我有几重要.. 都煩左几日GA啦.. 好啦.. 唔煩啦.. 溫書..

突然間有一陣"種"味.. 好想食唷..^^ 哈!