2006-04-05 11:39:38灰姑娘

相信自己

歷史我改變唔到
唯一可以做既係
唔好再俾遺憾寫進歷史
討厭失望、討厭挫敗
自問did my best n try my best

由細到大考Eng既period我都用黎溫其他科
this is my first time to do pp (98-05)
UE ~ 我的 2nd最大期望

仲記得CE unforgettable experience (-ve)
唔想再disappointed dad n mum
我知佢地對我既期望好大
無論幾辛苦我都要撐扐下去
要爭氣d呀!!!

我一定要証明俾所有人睇 ~ 我係得既!!!

P.S.
非常多謝lingling係呢段時間對我既支持同鼓勵
你既心意 ~我全數接收晒
thx u lot n love u much ^ ^