2006-11-17 01:56:56

16.11





今朝morning call...mild again..=)

換季

同secret一齊遲到
食早餐
跟住去左行公園
天氣涼涼的..好舒服
懶洋洋咁坐係度..=)


小息番去

換左季
個個都好驚訝
好多cms..OL..揸lift女郎..修女..整蛋糕..=o=
我地套冬季真係好OL..= =

比左d野secret同ceci睇
佢地癲笑..=v=
iq高d真係唔同d..XDDD

跟住同ms wan傾整board既野
家長日每班要整個bd出尼..
成個bd要立體..勁難wo= =



phy
包到隻糭咁都仲覺得有少少凍...發冷= =!?
聽書!
我要努力向上!
基本上只要一訓隔離前後左右fay到隔離行都會不斷雷醒你..
全靠有d咁雷既同學仔=v=!



中文
我 secret eci 新同學 小虎 heman一齊坐
好留心聽書
終於有上堂既感覺啦!



lunch
d早餐仲好似未消化到..

唔記得做左咩lu.



maths
聽書聽書聽書!
同secret講核突野..兩個一拍埋就一定要講核突野XDDD!



放學
番屋企
喪訓...
我終於明無訓一晚..訓十晚都補唔番呢個道理...
真係勁辛苦..好似訓極都唔夠咁..


夜晚
心情低落
只因心情伏線隨著你走
或許我真的一點也不熟悉你.