2006-10-13 20:57:02ㄖ·小` "林麗

逃課小記


好頹廢...今日中午逃課了
吾再日日坐系個班房 我真系會死咖...
救命a...我日日都好似行尸走肉甘..
漫無目的.日日發夢.
好頹廢 好頹廢 
幾時先可以吾洗甘過日子a


吾番學 番左屋企 坐系張電腦台度 開左個msn
哇哇...見到可愛的 小甘 同學喔
小甘 是我的同班同學 
亦都可以話系我全班里面最好的朋友你了
念番...我同小甘..
都幾有緣 數數手指 
我地都已經識左有成三年了...

衰甘.我吾番你又吾番 
miss實以為我地有野la 我比你累死la
哈哈 講笑姐...  
小甘 同我講 佢吾想讀了 
哇  太可怕了 
佢所講的   就是我最惊聽到的說話
一個月前   我才送走了小b 
現在你和我說你也要離開
不要再離開我了 好嗎    
你們一個一個的離開
剩下我一個人 我受不了  真的受不了  
我問 小甘  可以留下來嗎..?

小甘 說他已經沒有任何動力讀書了  
原來 我那可愛的 小甘 失戀 了
他失去自己愛的人  
什麼都失去了...