2006-10-04 00:22:22ㄖ·小` "林麗

难忘的黑沙海滩...难忘的高二C...难忘





琴晚同左一大班fd去左黑沙燒烤



好開心...雖然我吾系食好多野



但系真系玩得好開心a...



日頭我地仲好正常甘燒下烤仔 玩下沙仔 



點知到左太陽落山 哈.哈.



大家都......



影左好多相,,,我地真系好心喔..





不過最後 到我走戈時



拿破倫 同 琪琪同学 衣然吾放过我



掉咗我落海  (甘大个女第一次试到濕到连底褲都濕埋的感觉...)



系我挣扎的同时 好不幸地我连拖鞋都冲走咗



意味着的 我要光着脚回去了



哇哇,,,当我带着成身水成身沙的翻上岸的同时



我激动得济 老毛病又发作了



我见到小明 就咀咗距一淡...



系甘噶拉 我份人一颠起身我就会自自然然见人就咀噶拉



小明...哈哈,,,不要紧拉..我都只系锡你面仔姐



我无抽你水噶喔,,,



锡完小明 我就好开心的回家了



无鞋先知鞋原来系甘重要的



回家的路上 我成身濕晒 又无鞋着喔



可憐到爆炸 ...



但系我都好开心



我好开心,,,多谢你地啊








  难忘的黑沙海滩  难忘的高二C  难忘的2006.9.30

上一篇:小甘 的 离去 ..