2006-10-04 00:19:45ㄖ·小` "林麗

小甘 的 离去 ..





呢幾晚都吾系好夠...



日日都趕到成隻夥甘番學’’



痛苦a..日子就是無聊;;



今朝番到學校,,最可伯的事又發生了



miss竟然將我同甘生调开咗



救命吖,,膸吾要吖,,我要同小甘坐啊...



点解要调开我地喔..我吾制啊



全班五十几个人,,我静系同小甘倾到计咋



衣家你调开我地 得拉 我一定闷死拉



小甘 小甘 我好褂住你吖



平时你上堂虽然都只系训觉多 但起码你训醒咗之后我都可以同你讲下也啊



衣家你走咗 我就惨拉 成日都讲吾到十个字



好闷啊 乜我个样好恶咩 做咩我周围D人都吾敢同我讲也噶



我就死拉...



闷..闷,,,闷到我就死拉..再系甘我迟早都变哑噶拉



可怜....



吾知几时先可以同小甘做翻格离位呢



我会挂住你噶...哈哈...



吾好以为我暗恋你啊



我系明恋你就真...哈哈...



因为做你格离 你开心的时侯 都会讲D 卡碧 既野我知



我也只有从距口中得知 卡碧 的一些事情



哎,,,,,,,,,,,,,,,,,



讲黎讲去 都离吾开白 卡碧



卡碧,,,真的那么重要么..



我都吾知啊...



不过甘都好...还是趁早把那 卡碧 那男人忘掉吧....



这或许是个好的开始吧...