2009-02-06 17:04:08盈++

到左最後一個月喇﹗

依家開始踏入二月喇﹗o係呢段期間,阿B會隨時出世。距離預產期19號,仲有十幾日,我真係開始愈黎愈緊張喇﹗有時個肚痛一痛,我都會諗<<會唔會再痛架?係咪生得喇?>>。個個都叫快D生,有時D朋友一見我上網,第一句就問<<生得未呀?>>,呢D真係每日一問呀﹗

到我生完之後,就黎一個大聚會,我班朋友仔,話約埋一齊黎我屋企呀﹗實行黎個迫爆我家,哈哈~~諗起都開心呀﹗到時好似仲有其他BB黎架﹗又會見到好多BB姐﹗哈哈~~有好多朋友仔,好耐冇見喇﹗唔知佢地到時係咪真係會黎呢??

前幾日聽到個消息,我感受到佢既心痛,佢既難過,但我幫唔佢,只能默默支持佢,為佢加油,真係好希望佢快D渡過呢個時段。

上一篇:期待阿b既來臨***

下一篇:預產期***