2008-11-19 14:51:48盈++

一個月既工作

月頭既時候,之前我做DHL個阿頭(阿源)打電話俾我,問我可唔可以返去做一個星期part-time,傾左陣,我話晏d覆佢,因為我要問下老公,怕佢唔俾我返工,點知,佢叫我自己諗自己決定,因為一個星期唔係長時間,咁又係,做左先算啦﹗咁耐冇做過野,我都唔知自己做唔做得黎,試下先知家嘛﹗之後到左夜晚,我就打返俾阿源應承佢啦﹗哈~點知佢突然話,其實係想問我返一個月得唔得架喎﹗一個月...我就呆一呆,因為諗緊,諗下諗下,好...照做左先,搵下錢都好。

10號,第一日再返去工作,嗯...感覺幾好,只係有少少覺得俾人搵笨,原來星期一,二,三,part我既同事(阿傑)係唔o係度架﹗好彩既係,坐我隔離果個同事識得入機,可以幫下我,但星期一係特別多單入家嘛﹗我做到夜晚8點半都未做完d野呀﹗做左十一個半鐘喇﹗最後都係留返第二朝早d返去做。第二日,我都要做十個半鐘,今次好d,我可以做晒d野,唔洗留到下一朝先做。第三日,原來晏晝阿傑就返黎架喇﹗咁都好d,我可以早d收工喇﹗其實做左幾日,唔係個人攰,係精神好攰,直到依家,我每次返工,都一定會中眼訓,一路入機一路中,呢排都已經早訓左好多,因為訓少左,眼訓嘛﹗其實咁樣俾我返工都幾好,鍾意返就返,唔返就唔返,計時薪,依家咁樣俾我搵下錢都幾好,不過都係一個月姐﹗

我返工,照舊會買d野食擺o係度,呢期成筒細粒版既珍寶珠、旺旺小小酥同欣欣杯。

上一篇:冇鬼用..