2008-06-06 21:36:40盈++

冇鬼用..

5月尾既時候...遞左信話唔做..
果時一心諗住真係唔做架喇﹗
遞完信之後...我已經開始搵工喇﹗
同埋返到公司..我都避開阿元..唔想同佢傾計..
點知到左收工既時候....都係避唔到..
一講..就講左10個字..攪到我遲左半個鐘收工..
唉....我就係知..一同佢傾完...我一定會有好多野諗架﹗
叫我諗左一兩日...諗咩丫..都係諗住走架啦﹗
到我覆佢幾時候...佢話8千2留我..
我頂..一係就多d...一係就少d啦﹗依家算點姐..
諗完之後...個結果係留低繼續做....
因為我要顧埋我老豆阿媽...佢地冇做野...冇錢...
我真係好驚唔做之後...一路都搵唔到工...
咁到時點算呀?我又要還錢...又要俾屋企...
究竟我有冇得揀呢?係咪真係因為我冇膽?我冇用?
我究竟要留o係度幾耐?

上一篇:肺腑之言

下一篇:一個月既工作