2008-09-16 16:20:43盈++

BBQ

尋日好開心...可以一大班人傾計..玩..燒野食..
對於我黎講...除左得我同斌斌兩個人去下街街好開心之外..
其次就係同一大班朋友吃喝玩樂...好開心^o^
講真丫...朋友唔需要多..但最更要真心真意對你..
我結婚果日...已經睇到晒...多謝^.^

黎緊星期六...我地又可以一齊玩喇﹗
一齊睇我同斌斌結婚果日d相啦﹗睇結婚果日既dvd碟啦﹗
一定好好笑...雖然我同斌斌睇左幾次...但一大班人睇..點都唔同d既..
哈...個個都好似大唔透咁樣...好可愛^v^

仲有呀﹗姊妹們話等我生完bb之後..黎個lady's night呀﹗
"正"...到左果一日...唔知我會唔會好似以前咁玩呢?