2008-03-20 18:22:13盈++

好久不見

3月18號..收左工之後出左尖沙咀搵我好耐冇見既表姐..
之前約過幾次....幾次都出唔到去見面...
今次終於見到喇...見到佢..我好開心..
見返面..就令我諗返起...以前我地一齊o係天水圍住既果段日子..
果陣...好多時都會過表姐果邊訓..又會約埋一齊行街食飯..
今次見面...我地都有提起...
有一次訓覺..訓訓下..唔小心碌左落地..
"呯"一聲..好大聲..仲嘈醒左表姐..哈哈..依家講返起.都仲會大笑..
可能太耐冇見....一見返...兩個就雞啄唔斷咁係咁傾..
我仲傾到人地收工都唔知呀﹗d人話要收工...我地先肯走..
其實我地仲有好多野傾...但因為都夜喇﹗
食完飯...表姐送我去搭車之後..佢都走喇﹗
我地講好...復活節後...我地再約出黎食飯傾過..

上一篇:負擔

下一篇:結業