2006-03-14 20:47:44FATの鮶

3.14

E+我地班越来越有趣喇...仲好融洽吖,好中意E种气氛...
可能之前大家都无熟悉大家咯...就无咩野讲甘...
个个都你有我,我有你甘,感觉好陌生,
经过佐一个学期大家都彼此熟悉了,再吾会陌生喇,
班主任都成日上Q同我地倾几葛,
我地E个大家庭真系好令人羡慕(哈哈)


今日又去佐食野,翻到屋K又肚痛,
差吾多次次都系甘,憎S吖,
发觉自己好痴线吖,明知自己肠胃吾好都要食,
(证明佐你为食咯,哈哈)


鱿鱼、鱼蛋、章鱼丸、肠仔、臭豆腐、
烧鸡翼、牛杂、麻辣烫、
钵仔糕、铁板牛扒、烧生壕、
雪糕、珍珠奶茶,
我葛最爱吖,(怪兽黎葛~哈哈)