2006-02-26 11:41:20FATの鮶

吾開心

人補考我補考…哎…我都算失敗吖,轉過後邊幾次就比人收埋張倦,全場得我一個甘,(魚到…果時都吾G咩回事,個主任閑佐入黎,之後拿佐張倦走)
果時..我..全場葛“焦點”... 我....無耐...只好靜靜地系度沉思....
(考完,走得..D人真系八..話“邊個甘威吖,邊個邊個吖,邊班葛”(關你乜事吖,甘八做咩啫)
之後我就去同我F講E件事,叫F同我去佐辦公室,
(早G吾去吖,撚起都覺得自己好傻,做乜要去穩老師喔,仲比人鬧佐一餐,鬧我就好喇,仲連累埋個F比距鬧,話距D頭髮點點.哎~好過意不去)
好憎個S人主任吖,話“T你只耳吖,仲有你都系,頭髮甘樣,似咩學生吖,甘好心機整ED,去搞學習甘好心機就差不多”(串到距吖)
哎哎....星期一翻到距比人鬧,我就彈去豬豬間,雖然遠佐D~要住宿,住就住咯,都吾想留系E間,好難頂落去吖,嚴到,乜都吾准吾准,好辛苦,+上無野好值得我留戀,(除了幾個F)
我只好選擇離開...