2004-09-08 01:39:43yan

。9月7日*屋企探訪。

今日11點幾起左身,因為媽話屋企d亞e黎打麻雀,所以我就好早落左街買好哂今晚d野,去到百佳,冇啦啦表哥打俾我,叫我等埋佢,之後去埋ok就返左屋企,點知,見到我亞e就一齊返屋企喇!冇幾耐,又要落街,買m記食,食完,就開始用微波爐整cake,整左成一個,不過之後個2個都係fail!冇耐,就送左叔叔落去搭車,順便,幫我最細個亞e去買生日禮物俾人喇!買完咪返左屋企囉,根住就一直都係屋企!7點幾食飯,食完飯洗碗,睇tv,10點幾佢地走左,我就掃地喇!表哥睇埋亞露就走左喇,咁我地都回復正常生活!

金毛聽日生日呀,生日快樂!~
聽日唔知去唔去到同慶祝生日呢!
好開心,老公今日同我講,話ms kwong搵我呀!冇諗過佢會搵我,好突然,都唔知佢做咩冇啦啦搵我既??我都好掛佢呀!