2004-10-13 20:15:04呀草

今日〞剛剛

今日幾好,有3堂吉左

因為中文同maths d miss呀sir都冇返

用左堂幾maths黎溫英文,之後就訓...

幾巧訓-v-...訓到小息都唔想起身

講真,真係手軟腳軟==

未訓醒咁...

呵欠...

之後最尾堂中文0w0,拎左黎吹水=v=

wakakakak

之後就走左去唱k=3=

發覺原來我地班d人唱歌幾巧聽=3=

仲有巧多人住青衣或者附近=3=

哈哈...

如果唔係趕返黎煮飯我會唱耐d=v=

************************************

次次都是我,次次都是我的不對!!

你對,在我和你的世界裡,永遠我是輸家

因為...永遠受傷的都是我。

夠了,朋友也做成這樣....

算了,讓我哭,哭完就沒有事

我可以有事嗎???