2006-10-23 14:08:48一流仔

秋夢.京都 1

好累的狀態下去趕飛機...哈
放工在家 hea...3 點幾出門口,去到機場繼續 hea
8 點就飛啦...一路訓訓訓...勁累

直到踏出日本關西國際空港,感覺仍然好發夢
日本時間 2 點幾到大阪...酒店 ok 喎~哈哈
放低野就出去啦...感覺仲係好唔真實,真的到了日本嗎?
體會到互相依賴的後果...大家都唔記得左拎地圖~哈
第一站先去醫肚...金龍拉麵 不是特別好味,但好過香港
再撘地鐵去海游館同摩天輪...日本的地鐵真係幾複雜...哈
明顯地我在日本係講英文多過講日文...撞鬼~好在佢地都明白

開頭以為唔識日文在日本就死梗
原來比下手勢都得
同埋遊客區 d 日本人其實都識聽英文的
即刻放心晒~哈哈哈
第一站去了大阪 天保山摩天輪

由於下午近傍晚,加上淡季,人不是太多
大阪港那邊的路沒甚麼車,我和姐可以走出馬路中間拍照~哈
摩天輪真的很大很壯觀,人站過去很渺小
其實人本來就是很渺小吧?何必將自己放得這麼大呢?
跟著到了旁邊的 海遊館

海游館好大,入面有非常多的魚魚,好鬼靚~哈哈
大自然的確好奇妙,睇完個海游館個人真係舒暢好多
如此氣氛,好希望學下享受當下,忘卻一切

跟住仲去坐左個夜晚的摩天輪,爽丫
世界真係好大,上到高空望出黎,心真係闊好多
但一個人坐在摩天輪中...有點眼訓~哈
晚上腳板開始抗議,連續十幾天的工作加上一天的觀光弄得腳板很痛
決定去買 休足時間...哈哈~好像有點用的樣子
晚餐去元祖元祿壽司吃~好飽啊

酒店有日式睡衣,當然要穿囉
真空上陣丫~哈哈~姐恐嚇我要拍裸照
但真的很得意~哈哈哈

明天去京都呢...我想會很好的

隨遇而安

上一篇:京都行食品集

下一篇:秋夢.京都 2

anna 2006-10-24 00:37:18

其實我趁你訓著時,拍左,hahahahaha
咪你以為我做咩日日係你訓左後先訓,hahahahaha

版主回應
恐佈的家姐......=_= 2006-10-24 21:22:05