2007-07-11 23:07:19éゞ林欣だ☆

TO:"..·M⒋`秱 happy birthday !!

7月5日
你生日

舊曆 : 603

生日快樂 !!!
呢張相應該系識你恏耐先和你影的相吧!
你不喜歡影相,so你面目表情..哎~唔緊要!我補上!呵呵!
一直以来,你对我咖关心,,,我恏感激~
成未开解我!~教我做人咖道理...
有时我觉得同你几志同道合的,有時想法差唔多
每當我唔開心咖時候,你一定會開解我
每當你有事咖時候亦同我分享.恏開心你當我系知己,連.,..都會同我講...
當然我還記得承諾..就系我們有什麽心事咖時候一定要同對方訴說!~
太多咖野..我唔知點講了.心照拉!~呵呵!~
發覺呢排我喜歡上了心照呢個詞,,.甘就想像空間大了...實際系我懶> <嘻嘻
真系未話我唔話你啦!
你身高同你體重并不成比例!
吃多D野先得a!
遲下瘦過我都囿份咖拉!
主角: M4