2007-06-29 18:31:17éゞ林欣だ☆

TO:".良ぺ瓜秱 happy birthday !!

今日系6月29日.色良咖牛一!



生日快乐yeah!!!!!!!!~~~~良瓜


呵呵!`就甘又老了岁了!~不过,无所谓啦!甘让亦证明你又大个籽佐成熟佐!



er...岩识佐你唔够半年,应该得3个月左右吧.第一年和你讲生日快乐哇!开心嘛?

识到你好开心!真的!

你给我咖感觉好NICE!

唔知点解,虽然直到前排先真正

见你真人,感觉一样无变到,印象唔错.
不过一样野就系,原来你唔系高我好多的!!!呵呵!!!~~赞紧你ye!响度偷笑咧?!哈哈哈!!

好THX U 帮佐我好多好多!!!真的!很感激!!!!呢D野心照啦!

最后衷心祝愿你:生日快乐!Happy birthday to U!!! 大个籽啦! 要生性啦!!!~做野要成熟D啦!!唔好再甘细路籽啦!

不过我捻你应该唔会睇到呢篇野的了! > <

想不到竟然生日集.第一個主角系袮!~呵呵!~
恭喜晒!~
主角 : 良瓜


haha~
觉得你

捻野几特别



有个性!!!


我中意