2008-03-23 14:41:35◆Super 尛筃

这星期.

发觉丐几个星期就比较好局.

..真系好想到企一个礼拜陪我妈的了..

算.

.还系出去了.

..
...上翠山漂移.

..妈妈的.

..我丐大个女盲试过丐晕过车.

..我真系自己搭公共汽车上北京盲丐晕过.

...又多弯.

..开又快..

....我真系DO恋紧高山车KO呢.
.
..后尾又还开上去火葬场.

..不是一般的恐怖.

..听聂讲..常日有人上去转运的.

..作晚上去之后..发觉自己乃运好似真系好好多.

..哈哈.

..恐怖都系值得的..




夜乃.

..去了卡士.

..很多人.

.比较好感觉.
..
豆豆到香港回来了.

..555..我见到区宁个正版LV宁大个咩到个胸宁.

..我就眼红死咯.

..差吾多万ER银..

..我何年何月何日何时才有钱买?...我哭我哭我哭哭哭.

....
惠英今晚黑了个惊喜我.

.我真系好开心.

..上次同区去行街.
..
我就讲过话只手镯爽.

..区丐个星期就去买给我了.

.还系偷偷走去买.

..我真系好感动.

..好感动.

..好久盲试过有人对我丐好咯.

我一未揽住区..区同我讲话..我会永远对你好.

..拧一刻我真家伙想哭咯.

...5555...我爱邓惠英...
♥艾. 2008-03-30 04:14:04

sweet