2006-07-26 20:10:53-`5uneo"

[牛弋..!&

聽日就係我牛弋啦!!..好開心呀.``~~不過我呢幾日真係幾忙囖.~~週圍問人去吾去party..我係唸住去唱k嘅..但係!!!..我mama又無lala話去..仲要帶埋苣戈4個friends..唉..!!究竟係邊個生日架...其實!前幾日我已經生佐日孒..舊歷係6月28..但係為佐就某d人..就拖到聽日!..唉.@!!真係煩..
今日好多人都冂佐我講邊個邊個買佐禮物,我問苣係乜..~~個個都吾講..個個都懶神祕咁,!!~~真係煩!..mt又冂我講米笑買佐,話我實中2..小琳子又話mt買佐.又話我會中2!..米笑又話苣自己冇買到..唉..!!都吾知邊句真邊句假..
煩!..不過.....聽日咪知囖!..咁好啦..
等聽日過佐我先話比妳地知啦.!!!~~