2007-06-07 20:20:54JUST.HERMES°

心语













今晚去咗嘉慧空间睇 见到经理讲咗一大段嘢
睇到我有啲眼湿湿
係 当初真係觉得依班F好好
一齐射雕 一齐烧大鹏 好开心


但係因为某人自私 贱格 令到我失去咗依班F
不过我可以清楚咁知道 边个先係你哋嘅好朋友


好似周笔畅咁 以前真係同佢好好咖
翔哥唔得闲陪佢放学我就陪佢 仲一齐食香蕉批
不过佢竟然为咗某人 而话我哋 真係好唔抵啰我觉得
问心嗰句 你觉得值唔值得?
或者你觉得佢先係你好朋友 所以值得啰



至于谭佩雯 係我嚟到高中第一个识嘅同学
军训都係同佢瞓 不过佢又係为咗某人而闹我哋
值得吗? 值得嘅值得嘅 佢係你好朋友啊嘛
不过我觉得你讲嗰啲嘢真係好难接受
係接受唔到啊 句句都入骨
冇所谓 我哋唔係朋友啊嘛 我明



哈 估唔到呢个某人嘅威力都几大啊
咁又係 人哋係大美女嚟咖嘛 大美女!!!



我同你讲
我真係好唔妥你 超级唔妥你 超级极度唔妥你
无端端叫我哋负责任 开玩笑! 负乜责任啊? 大卡车
仲有啊 你第日如果话我一句我肯定会十倍奉还



嘉慧 其实呢个同学冇乜嘢啊 几好
所以我选择同翻佢讲嘢




不过点都係假嘅 因为我哋个心始终都係有条刺
如果要讲嘢嘅话 我觉得冇乜好讲啰



其实由始到终我最憎嘅都係嗰个人 你哋应该知道係边个啩
如果唔係佢 我哋仲F过打Band啊



不过事实摆在眼前 你哋选择嘅係佢 而唔係我哋