2007-05-05 18:17:59JUST.HERMES°

黄金周



2号中午食完Mcdonalds就坐车入CF
坐到我好鬼晕啊 仲有啲想呕
嗰1个钟好难挨啊 超辛苦




3点多啲我哋去咗会所打tennis
哇 原来係好好玩咖 我玩上瘾
但係只手好鬼攰啊 又晒
不过好过瘾 好想玩多啲啊
玩到6点左右 就去食饭了




3号哩日 个天好靓啊
所以影咗好多相 全部都係帮个天影嘅



6点几食完饭 就带狗去散步
哈哈哈 你哋估下只狗叫咩名?
登登登凳 就係叫 T-MAC喇 哈哈哈
表哥话佢对眼似喎 所以就改个咁嘅名


散步嗰阵Mark哥带T-MAC去街尾嗰间屋
嗰度有只好大嘅狗 专登吓鬼T-MAC 哈哈哈 好衰啊








傍晚个天係好靓咖 好中意
散完步 就去Supermarket买嘢



Karysa同我个银包都係mastermind咖 哈哈





4号早上去咗光村
嗰度超多狗啊

我哋仲玩咗飞行棋
哈哈 姨丈好好笑啊 唔洗令6都可以起机 笑到我流嗮眼水
其实佢係衬人哋睇唔到嗰阵 偷偷哋摆出嚟 笑死我喇
好似2点几左右 就走人了