2005-08-10 13:15:35Winky(小詠)

發癲 vs.發洩

又有一段時間冇打日記,其實有好多野想記下來,但總提唔起勁去打,冇咩野動力去諗,總之唔知自己做咩野﹗呢段時間,我整過好多野食,有椰撻、芝麻慕斯、朱古力粒粒曲奇,而最新鮮的,係尋日完成0既栗子忌廉蛋糕,真係整左唔少.....好有滿足感,但又唔開心地,我整0既野食被糟蹋、被擲祢過,這是令我心痛的,如果不想吃,不喜歡吃,就乾脆地叫我唔好拎過去,冇需要咁對我0的食物,食物係我花左好多時間、心機去做,不吃的,還有很多人會欣賞,還有很多人想食,少你一個不會太少...我還有很多的支持者......給人糟蹋自己整的食物,感覺係---情緒極度激動、放聲大哭、大叫、大跳、哭至嘔吐而又嘔不出東西,這樣的感覺,這樣的行徑,我還是第一次,果日,媽咪見到我咁,亦感到驚訝,亦不知點回應,冇咩野反應可以比我,所以隨我吧﹗我想做咩野,佢亦冇阻我,我整蛋糕,佢亦不予干預,平時,佢一定會有野講,比野我聽,果日,連佢亦唔出聲,比我去做﹗這樣不開心的發洩行為,咁失儀的行徑,咁發癲的動作,我不想再有吧﹗