2005-07-22 23:45:53Winky(小詠)

芒果糯米呏 vs.Tiramisu vs.同事晚餐\ vs.買褲

尋日,貞姐帶學員漫遊時,買左糯米粉、淡奶同芒果汁比我(返工已帶備芒果塞住我把死人口),叫我整芒果糯米呏比佢食,另外,今日係舊同學+老朋友Sandy生日,所以決次今日朝早放工後就即走。
同亞健去左國記食砀砀同白粥,無睇錯,係白粥,我都係第一次出街自己會叫白粥食,平時病0既學員或詐病的學員就食得多,自己就.....哈哈...病都唔會食....呵呵....不過今日就因為唔想食咁多咁高脂肪0既野,所以二選一,揀左嚿,放棄左皮蛋瘦肉粥,食白粥啦﹗食完之後,就去左樂焙出血,買左MASCARPONE CHEESE、HAPPY BIRHTDAY牌同圍邊,準備整個Tiramisu比Sandy做生日禮物﹗(佢要求)一返到屋企,我第一時間整左Tiramisu,不過個漿好杰,第一次出現咁0既情況,味道就ok,整落左個cake,接住就試整芒果糯米呏,點知....個粉團衰左,一灘野咁,所以就自己落街買過芒果汁,第二次0既粉團就ok啦﹗但當包入芒果時就發現一個好大0既問題,就係.........呀............芒果會出水,好難包呀.....包到我發脾氣,掉左4個包唔倒0既糯米粉團............好唔開心,雖然最終包晒,而個look同味道都ok,不過點都唔喜歡呢個糯米呏......呀.....
夜晚約左同事去大榮華食飯,我住左元朗咁耐,都係第一次去食飯,而飲茶就依稀記得有一之同Sandy屋企人去過一次,但食佢既野,就好多,因為以前(好多年前)我媽咪0係大榮華做野,收夜晚會打包一0的消夜返屋企比我地食(所以咁肥啦我...呵呵),食物質素都ok啦﹗今日肥佬、Benli、謝Sir、貴哥、Anna到左,估唔到我尾二到,呵呵....因為我要就番Sandy出黎0既時間,拎個cake比佢,好彩大榮華幫我雪住個cake,唔使溶啦....呵呵....點左菜一陣,我個朋友到左,打比我,比左個cake佢我去上去食飯。講開芒果糯米呏,Benli有高見,佢教我應該將0的芒果整碎,雪到佢變冰先包,諗下,又可行,但又覺得個質感會差0的,又諗過一粒過,大粒0的....唔跳呀,........諗起今日整芒果糯米呏...........我就發癲啦......仲係傻左......呀..................
食完飯,同Anna+貞姐行左去LEVI'S睇牛仔褲,最終有我想買0既款,所以就試左,原先諗住買1條,點知發現另一條又不錯,所以試下,原先想要大一個SIZE,但冇晒,所以心大心細,但個SALES話條褲料較薄,好容易會好鬆,叫我唔好要大一個SIZE,呢個SIZE都OK,我著都好鬆,所以就信佢,買多一條,.........之後貞姐叫我上樓上睇T-SHIRT,話有件T-SHIRT佢唔岩,我會岩,而且會好襯我,所以上去睇,我一睇,原先覺得唔係咁岩心水,但一試,又覺得幾好睇,所以都買左......哈哈.........我就係咁,一係就唔買,一係就買好多...........大出血了...呵呵.....(如果貞姐係我亞媽就好啦,會鼓勵我去買貴少少0既野,我亞媽知道我買今日買野0既價錢,我對耳一定唔好過.........唉...........不過有好處0既,事實上我都唔應該咁大洗啦,而未雨綢繆啦,"豪"呢樣野,久一為之好了﹗)不過無所謂啦,成兩個月冇正式買過衫褲啦,成日淨係買整野食0既野,都要平衡下啦,買下野比自己啦...呵呵.........