2006-04-06 02:47:47胡胡

九日大事小事回顧

28/3

同阿媽&阿姨去食自助餐,比想像中少嘢食,不過都ok好味…之後去了行街,目檟係買一對新的行山鞋…因為舊的已經不能著來行山了…好快手就揀好了…yeah!!上了媽媽的雀友家中,玩她家的為食狗,好可愛…再返屋企,然後再返學校練歌,因為去唔到星期五嗰part,一個新的體驗…

29/3

又俾你話了,「珍惜」同「把握」有咩分別?我都知唔同你講清楚係我唔啱的,你都講得啱,人係要成長的,但係有啲嘢真係好難的啊…其實用icq真係會比面對面快好多的,好似揾你做白老鼠咁…真係辛苦你了,要同一個我咁嘅人一齊經歷,的確係要有極大的忍耐力的…又再一次去了RC自閉…多謝Natilie的分享及代禱…

感謝神,我終於同你講(打)了…多謝你一次又一次的容忍

30/3

又見你了,今日改變坐的位,不斷催眠自己,果然係好咗少少,哈…

31/3

去了做訪問,訪問之前同愷愷傾了好多,多謝愷愷,堅定我嘅決心…

遲了,同愷愷搭的返學校,哈,每次都係遲到10分鐘…

多謝Ada媽的午餐,好好味呀…

1/4

於dead、dead、deadline交了,求神叫我唔好忘記我對祢的諾言…

2/4

買了一些露營用品,再一次感受到阿媽同阿爸對我的呵護…感謝神俾我喺呢個家長大…

3/4

同Joey&Ada食飯,真係好開心,感謝神賜佢地俾我,做我的姊妹,有一段好長的分享時間…

知道了「珍惜」同「把握」的分別,跟據Joey&Ada的說法:「把握」的程度是較輕的

放學時撞到Christy,捉咗佢返一陣周會,哈!

4/4

同嬌嬌食飯,如果只有兩個人會更好…行了一陣福音書局,買了禮物俾兩朋友仔…

返學校,去RC揾部長…就快要改口了…叫post 部長還是ex部長好呢?

排了下星期周會的話劇,有d唔認真添…

去了攀石,好耐冇正式攀了(上次是帶camp時玩一條短的),學返做belayer,多謝你地俾信心我!我真係唔係好得,竟然連雙八字都唔係好記得點打…

5/4

陪mainland朋友仔去了長洲(veggy搞的),好熱呀,但係都幾開心呀…今日Ruby因為角色的關係而多了一個名,好搞笑,我初時都唔覺得有問題的,但係一講出口就…聽得明廣東話的人都爆笑…感謝神賜我開心的一日…