2006-03-28 02:19:45胡胡

感謝神

26/3

返了兩堂崇拜,去了一個佈道會,聽了三個訊息,還要分別是三種語言…好攰,但係絶對值得,因為mainland的朋友仔於佈道會中決志了…感謝神呀!

但係我見唔到摯友計劃的小朋友,因為佢屋企臨時有事,去了東涌…唉!返到中心,結果好似只為拿一本摯友手冊,不過要多謝文靜陪我由九龍塘去返油塘,佢的小朋友都放了佢飛機…同病相憐…

27/3

阿sir話佢提名了我攞獎學金(個別學科的),我返到屋企先發現我從來都冇開過封email,如果唔係佢同我講,我都唔知添…雖然唔係好多錢,但係呢個係我第一個獎學金,所以好開心呀…感謝神,不但俾我有機會服侍人、榮耀神,更讓我能於學業上做好見證,感恩呀…我要努力!在各方面都要盡忠!!

同好多人分享了我的喜悅,有你地真好…