2006-05-01 15:35:37晨曦

Memory

love u.. the only one i wana love is you..
i will never b regret to spend full love on u..
i wil only be regret if i never fall in love with you..
no matter how long the time we can love eachother..
the way i treat you will never change...
i really cherish the relationship we have build up now..
it will never change..forever..n_n

愛妳 唯一我想愛的只有妳
我永不會後悔全心全意的愛妳
我會後悔 只會因我從沒愛上妳
不論 我們能夠相愛多久
對待妳的方式永不會變
我真的珍惜我們現在所建築起的關係 永不變 永遠

sometime i am stupid, sometime i am short-memo,
sometime i am lasy, sometime i am busy..
but! you must remember, you are always in my heart,
i am always thinking about you

有時我很呆,有時我健忘
有時我很懶,有時我很忙
但! 妳要記得,妳永遠在我心裡
我一直都在想著妳

----------------------------------------------------------------------
在另一張手機卡裡發現的訊息~
這是第一次全心付出的愛戀時留下的~
看著這兩封訊 當時的感覺 依稀清楚
多麼愛 多麼喜歡 依舊記得
只可惜 和妳 真的只是回憶了~~~~~即使我們還有約定~但~~~能夠履行嗎?