2005-01-08 13:04:49~寥若晨星~

Crazy

覺得好累好累...
有時我真係覺得Becky好勁
佢一係就係好適合讀business
一係就係做記者...
真係好佩服佢....

做完成日野仲可以不斷同人傾計...
我都好想可以好似佢禁...
但一來係語言問題
二來係實在冇精神....
三來係好想有d自己獨處既時間

自己比中學真係變左好多好多
以前既我真係可以成日都同人傾計...
可能老左
冇哂d精神...
又可能係大學兩年內
已經消耗左幾年既精力...
又可能係依家既我先至係真正既我...

不過我覺得自己呢幾日都好努力禁同多d人傾計
都總算盡過努力...

真係好羨慕Becky

今日我都係好努力記住每一本書既位置...好多書...都幾難搞...
比起我partner做既野,搵書明顯辛苦好多
但我覺得會令我更加了解自己既工作...所以我諗我都會樂在其中既...

今日好多野做...
冇得去Friday Forum度聽talk...唔開心
不過個buffet好好食~~^_^~我鍾意d生果, 好新鮮

不過, 我覺得AEI既書的存放方式唔係太organize
突然要搵一本書,真係都好難...
我好想諗過好d既Inventory system
or 同just in time有d相似既 system
或許係諗下點樣可以控制下d存貨
又或許係令到每一個人都可以好容易禁搵到d書
佢令我諗起pbec既membership database問題
一個好既database真係好重要...好既定義當然有好多...

仲有一個問題
就係我地回應prof既要求的速度都幾慢...
我真係好想知道點解會禁...或許係點解可以禁...

我想知道究竟佢地係點樣marketing d 書...
好似好多人自己會走上門訂書...

AEI太多人
有時難免會覺得自己真係好渺小
可以做到既野唔多

我開始唔鍾意做intern既感覺...
唔鍾意以一個學生既身份去做野...
對好多野都冇決定權
好多野都控制唔到

interns雖然有好多野做
但係永遠都係"決定"下做野
係框框內做野
有時反而覺得搞活動仲可以好d訓練自己
(如果個活動係有意義同大型)

好想有訓練自己leadership的機會
好想可以有多d"有意義"同"重要"既責任
就算在指導下,好想有空間去改變

今日自己有d野做都唔係禁好
缺少左思考
我應該諗下點樣可以更加efficient
點樣分工會好d
要仔細d去分析工作背後目的同效果,再決定工作的步驟
要用多d腦...

可能係santa cruz太耐...
工作能力仍有好多好多改善既空間


我個partner...
比較執著
比較自我
有d獨裁
唔係好識relax
做野有d緊張
都ok有效率,我估
唔係一個好好既leader
都ok有組織
都ok細心
都ok有耐性

唔係business major...

要遇到一個好working partner
真係好難...

覺得自己係pbec, 可以同raymond一齊做野
真係好好彩
好懷念個段日子
好掛念raymond
繼Kristy, my best working partner, EVER!

有腦
有創意
樂觀
有耐性
專注力強
唔計較
心地好

希望佢可以入到CX啦

PBEC, Julien, Raymond...看透人間聚散 能不能多點快樂片段?

希望我可以努力d
做好d係AEI既工作...
令其他人失望唔緊要, 因為冇人會對我有期望
最重要
唔可以令自己失望...

我發覺原來我係AEI唯一既亞洲人...
覺得自己好奇怪tim

一口氣打左好多日記...同埋都好唔organize tim^_^

今晚乜都冇做過...可能應該係星期五
同新識既朋友食完飯已經冇哂動力做野><
聽左好多gigi既舊歌, 又諗起以前既野
一d以往既感覺
有好多曾經鍾意過既歌已經唔應境了^_^
又聽<遇見>這首歌...
我諗, 無論我依家向左或向右走
已經唔再重要
最緊要
係有信心禁向前走