2006-11-18 15:01:15winniemacy

噢﹗我的蟹﹗

我真的很喜歡食蟹。

薑蔥蟹
最喜歡到從前工作附近的「肥仔記」吃

咖哩蟹
較多選擇
跟家人會去「黃珍珍」、抵食大件($19.8﹗)去「香葉屋」、就腳又好味會去「紅辣椒」

避風塘炒蟹
其實真的又貴又不抵食
不過又真的幾好味
「周記」試過了,現在還是捨不得去「橋底辣蟹」




爸爸煮的清蒸肉蟹
最滋味﹗
因為我吃東西太慢了
唯獨在家吃我可以吃上兩小時﹗
弟弟不在家時我爸爸怕膽固醇我獨個兒可享用兩隻很大隻的肉蟹﹗







而最最最最最最最最x1000000000難忘美味的
是北海道的蜘蛛蟹﹗
嘩﹗
一蟹三食﹗
1. 刺身吃
2. 在蟹鍋裡輕輕拖幾下,半生熟即食﹗嘩﹗美味到爆﹗
2. 可放在蟹鍋裡滾得整煲湯底又甜又美味,幾飽都要拌飯吃﹗

真的美味到像卡通片般捧著臉大叫﹗「oishii﹗」







今年等呀等
終於等到食大閘蟹的季節
但爸爸擔心近年大閘蟹貨源不潔
不肯買給我食
我唯有靜悄悄自己去買啦﹗

由於我怕貴又怕被騙
在江記買過食完無肚痛又抵食所以我只敢再去江記入貨﹗

今年江記又有進步啦﹗
紙袋實淨安全不怕倒瀉籮蟹
又必送大紅淅醋、黃糖、紫鬚
簡直方便到像買杯麵一樣﹗無須自行配料﹗

我常常都有一個疑問
究竟大家有沒有發現

隻隻大閘蟹都「笑」?

我每次看見大閘蟹
都一定先看見它的笑臉﹗
好可愛呀﹗

有兩隻眼睛加一個微笑﹗﹗﹗


太美味了﹗
我愛吃又軟又透明的蟹羔﹗
我鐵定是食公唔食乸﹗



至於稍後便又季節限定的
黃油蟹……
還是吃不起
不吃好了。

還是大閘蟹豐儉由人﹗
i’m lovin’ it﹗

21.10.2006 還未清理蟹殼,心裡又盤算著,下一次幾時又可以食蟹?

上一篇:兇手

下一篇:火間土