2007-01-27 01:16:29戮茵

教球記

最近幫教練做助教,教一組高級班兄台(係...全男班...)

相比上次教初班,今次賺的真係"血汗錢",真係出晒汗去教架...

set ball俾佢地打,並非易事,因為佢地男仔,拉波始終有點力度,我要擋個o岩ge角度,有時真係有難度...(同埋自知有幾多料),有一兩個打得好的學生,很想挑我機,不過,我仲有貨,至少要打分時,我未須出盡九牛二虎之力去打...

問題是,有學生話我渣流攤,因為話我唔係板板同佢地砌過...
唔好玩啦,我想我要堂堂搽膠水,先頂得住你地...

真係...無練波個幾月,又跌晒...好想換膠沖喜(衝起)下呀...想轉打炮彈膠水...不過又怕塊膠同我老公好易玩完...嗚~~

上一篇:重回嶺南看選拔

下一篇:街坊版賀歲盃