2005-10-02 01:41:55wing man 5

弊喇 !!

第一次同動物先生有親密既接觸, 哈哈 um<<<<點講好呢 ?
可能更加了解佢掛...

唔知應該點做,我既定位應該係邊呢 ?點解次次我都要呢d角色,唔通真係整定 ??定係俾多次類似既機會俾7, 好好去諗諗 !!

今日我地一齊出黎,佢去trip,我去練波 ,無啦啦係我練緊波既時候,呀雪同我講有人黎左wo !!我真係估唔到佢會黎,我見到佢既開心又尷尬law,唔通佢係因為咩而黎,定係我諗多左呢 ?見到佢真係好尷尬,好難諗到我地甘law ...........

我唔會強迫佢地分開,更加無資格甘諗,而且更加唔知佢個心想點,我好明白本身有甘長既感情,好難話咩就咩 !就算佢地係唔分開,我都明白,亦都唔會”好”‘介意,不過小小都有既,我唔信之前呀邊個我都可以忍耐,而家佢就唔得 ...無可能 !!

未來我唔知,......有希望既,,,不過唔大 !