2004-10-06 01:48:11壽包超人^o^

快d過黎睇我啦!

All about me :

1.我,佛羅倫,現為香港中文大學新聞與傳播學院二年級生,雙十年華。
2.典型過典型的巨蟹座,情緒化,愛家,不理智,喜歡照顧人,也喜歡被照顧。
3.在鳳溪擁抱下生活了十三年,佔了一大部半的人生(到目前為止),極愛母校,極愛校友。
4.最愛吃肉醬意粉、豉椒排骨飯、NA Can Tea、黃媽媽巧手小菜,但偏偏不懂煮野食,是一個寧可食十日杯面or叮叮的大懶鬼。
5.喜歡粉色系列,最討厭紅色!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6.乜歌都arm聽,中英日韓,呢個月連西班牙歌都聽埋,問你死未?
7.電影發燒友一名,遠至黑白片都唔放過,目標係屋企既vcd櫃可以放滿(五百五十隻,哈哈)
8.最愛演員:史提芬周、發哥、毛毛、蕭芳芳、梁朝偉、占基利、Tom Hans、Liv Tyler
9.最愛歌手:Gareth Gates、張國榮、張學友、以前既阿Sam、霆鋒、周杰倫、吉吉、Aiko、古巨基
10.最愛電影:金枝玉葉(哥哥and靚靚版)、聖誕快樂(雖然如成唔欣賞)、Love actually、家有囍事、史力加
11.愛一切與文字有關的東西,但已漸漸寫不出好文章了。
12.如果可以時光倒流,我想返回幼稚園時代,看看那個人細鬼大的自己,看看親愛的恩恩幼稚園。
13.第一個得到的明星簽名是陳立品(冇返咁上下年紀既人都唔會識),當時六至七歲,拎到簽名之後仲作左句對聯or對偶:陳立品,好品德!(好文采!!!!!!!!!!!)
14.有戀物情意結,閒來無事會攬住寶寶錫錫和換衫。
15.曾經諗過去casting某部電視劇when我仲係小學生時,哈哈,諗返都得人驚。
16.第一個情敵:吳x紅,哈哈,仲記得佢個樣。
17.第一個ICQ nickname: 晴天wing wing(如果冇記錯的話)
18.第一次響學校過夜:中六Christmas Ball
19.最難忘的經驗:su的點滴
20.最想學習的對象:小昌昌(唔好同佢講返,費事佢囂張)
21.好想玩sky diving和笨豬跳
22.對所有有關手工既野都冇半點天份,學編頸巾學左大大話話都有三四年,仲係織左一條條百潔布出黎。
23.鳳溪小號仔、牧童笛亦佳,懂得彈一首歌咁大把(給愛麗斯)
24.喜歡Eric Kwow多於陳輝揚
25.最討厭被騙和被玩
26.覺得自己把聲好難聽,但都堅持去take radio pro,嘗試接受自己。
27.三年唔住宿既大學生,原因係:諗唔到要住既理由。
28.最大優點:夠惡
29.最大缺點:EQ低
30.不信永遠,害怕承諾和包袱
31.有諗過自殺,放棄呢個念頭既原因係屋企人放左好多心機響我身上,唔死得住
32.收過最喜歡的禮物:頸鏈一條
33.高興時飲酒,唔高興時飲酒,不過唔多喜歡紅酒果陣味道,vodka先係我至愛
34.唔想結婚(諗唔到自己how to 與一個人相處幾十年),但想有小朋友
35.愛影相,但影得好差
36.最怕猩猩or猿猴,一見到會打冷震和大叫,不受控制,喊晒口
37.有生之年希望可以環遊世界,更希望可以與家人住在一間舒服的屋子,開開心心,快快樂樂
38.堅信寧缺勿濫,哈哈
39.曾經想過報復,但隨著時間流逝,已經不再執著,但唔代表我原諒了那個人
40.最驚心動魄的事:在thailand旅行時飲醉酒一個人行返酒店
41.接受唔到既男人:有頭油味、爛賭、小氣、冇品、著鞋唔著襪(涼鞋除外)、吹水唔抹咀
42.接受唔到既女人:發姣、扮嬌俏、扮低能、冇男人唔得果款
43.平時好多野講,但試過幾乎五日冇講野(與屋企人吵架兼冇出街玩自閉)
44.希望可以養鬆獅狗,因黃哥哥話我細個個頭好似一隻鬆獅狗
45.哈哈,除了懂廣東話、英文、普通話和少少西班牙話,仲識潮州話~
46.家中的扌島旦王,家中的gag王,家中的IQ題台主,常叫人哭笑不得。
47.唔講唔知,本人暫時乃家族中最高學歷之輩,失覺晒
48.唔識背X數表
49.曾被見家長,當時係一年級,原因係塗改試卷(英文),意圖加分
50.曾比人話個樣似Hello kitty同者叮噹,但我依然堅持自己是一個大壽包。

仲有好多好多,待續.........
------------------------------------------------------------------------
無端端迫大家了解我,其實係因為有人唔想溫law,夾硬搵野黎搞,哈哈~
如果反應好就加版啦
嘩哈哈!