2005-02-15 17:07:03葉子(^ο^)

情人節趕三場

尋日係西方情人節,相信大家都過得好開心,問我一個人點過?呢個世界吾係得愛情吧,還有友情,講起尋日我就節目豐富了,趕左三場,由早上10半到凌晨3點半...
尋日早上10點半到,我就上左學聯春茗,上次開會時定左呢日11點的(情人節來搞春茗,無計,一早定左),人人上去都要備一份食物,我算係最早一個上去的,我準備了一包包的朱古力(自己包的)上去,當然係送完即止,因為無預好多份,懲罰那些遲到的人也好,誰知這件事真係...
我上到去,秘書處的人都覺得奇怪,點解我甘早到,原來時間已被改為12點半,但無人通知我哦,算呀,都上到來,吾通返屋企應間再來,雖然屋企好近...
12點半這個時間吾係好多人知,因為佢地慣左遲到的都11點半到差不多到左學聯,個個都吾知改左時間,我地唯有佈置下個場地,唱住歌等,唱唱下時間就過左,但係依然歌聲不斷,上左癮了,開餐都吾過來,真係唱歌就足飽,大家就係甘食下野,唱下歌,收下利是,几有氣氛,我個朱古力派哂,有几個無派到,鬼叫佢地遲甘多咩,個個收到都讚的東西你地就無呀...
唱到把聲都沙埋,就同個fd出左大陸,購物過程中,有朋友致電,夜晚得閒就出來,無問題,甘就多個節目了,於是我地又吾可以甘遲返來呀,都几趕架...
第三場,約8點,佢地可以8點半先到,我仲甘趕...我地去左m記用餐,吹水,話我係主角,其實都係,係呢個問題大家都有份,只是發生係我身上重了些而己,兩男兩女,都好,甘吾會被人閒話,我地又打左個長途比阿sue,佢話會比驚喜我地1,好期待呀,就甘我地d話題真係多元化,之後淨返我同兩個男,真係一個嬲字,因為m話11點半打烊,我地又發現左一個大問題,就諗住去三盞燈繼續,去到抹乾淨左一張長凳,坐下來,落雨=.=我地又要改地方,就去左xx呀,甘就傾到3點半呀,佢地兩位送我返屋企,途中真係服左佢地,又要整個嬲字,返到屋企,梳洗下就訓了,其實到6點我先至訓左...
今日11點到被個電話響醒,開會...即係要起身,好大個眼袋呀...