2004-09-26 17:36:02﹏〥風£寧⊕

¥偏心⊕唷≧≦

前幾日我右收多左一個囝囝喇≧∪≦
其實...我本來冇諗住收佢嫁~
但係唔知點解呢...果次同佢玩玩下icq
佢冇喇喇嗌我啊媽~之後就唔知點解朦查查咁做左佢啊媽喇~
哈哈哈!~︿︿係咪好兒嬉呢~呢d野就係咁兒嬉嫁喇~
佢勁得意勁可愛囉~≧∪≦家陣我勁錫佢囉>v<~*嘻嘻~
我其他囝囝囡囡話我大細超偏心得好緊要喎><
o!~my~god~我都唔想嫁~
但係真係唔知點解喎><我都覺得我對佢都係好偏心囉
哈哈哈~無計喇~我都想知點解
算喇!~人既心係咁偏嫁喇~我個心偏各左便嫁~好似...(如果冇記錯既話)
死喇~真係好偏心添...
專當開個咩黎話我個囝幾得人中意>v<我真係kai左囉~
點算呢~我d囝囝一搵我出街我就會...嘿嘿嘿嘿..
同佢講我要陪個囝傾計唔得閒︿︿佢地即刻啞唒囉~哈哈哈哈
我個囝勁cute好乖嫁≧∪≦
佢爆靚仔嫁~佢d水就黎俾我抽唒嫁喇~呵呵呵呵~*
你地咪恨喇>v<(←右kai左lu~唔使理佢)
各位lady~*如果你係靚女/索女就同我講喇~我介紹你俾佢識
但係...佢好細個嫁喳>v<1.歲喳呵呵呵
激似李逸朗囉~個樣勁靚仔~信不信由你囉~
嘰嘰嘰嘰≧V≦