2004-09-26 16:19:44﹏〥風£寧⊕

↓變態﹏的嗎><之~放左佢飛機

講番之前果個既下集...
之後個Miss俾我地班激到勁興囉~
佢好似成日係度鬧人...但係冇人聽
我地班d人勁嘈囉~根本聽唔到佢把聲~呵呵呵
佢勁火...但係我地班都冇理到佢喎
冇計喇~其實佢上年都係教我嫁~
但係我地都係好嘈囉~唔知點解呢
我都想知喎~
本身我今日約左啊哥見臉嫁><
但係因為個音樂Miss唔俾放到左4點幾先肯放人
之後我右有d野做喎,所以咪叫啊哥走先囉~
佢話遲d再約過喎~之前我應承左佢唔會放佢飛機嫁><
但係...一個咁既Miss就搞到我好似講左一次大話咁
其實已經算係講左嫁喇~算把喇~
我放左之後諗諗下都係唔好睇一睇我啊哥都好~
點知一出到學校門口見到幾堆人
幾堆都勁多人囉...真係睇到我呆一呆喎
一出到去個個啤住你喎...搞到我彈番入去
之後我返左屋企
我問佢今日幫左幾多人黎
佢同我講4個..
之後我話之前左話:你之前右話得2個家陣點解多左2個嫁
佢:佢地一傳2,2傳3一直咁傳咪多左囉
佢仲同我講下次再見唔到我就次一次咁加人= =””
搞到我唔知笑好定啞好呈= =””