2004-09-24 18:19:58﹏〥風£寧⊕

佢自細中意燒野食嗎?

琴日牙~
坐我左便果個死人頭呢~拎左個火機返黎
佢拎火機返黎唔關我事丫~
但係衰就衰在佢上堂玩...= =””佢玩冇問題...但係.....
= =””條衰仔佢係度燒我隻手
我果陣好眼訓喎~咁咪訓陣教囉~係咪先
點知牙...佢牙~囉左個火機係燒我隻手喎= =”
跟住我咪即刻醒左囉~之後我咪啤住佢囉
佢右正左個低b樣出黎俾我睇= =””因為...
佢知我一見到d搞笑野就會狂笑囉...
但係...我忍到..一陣姐
之後右係係度笑...左一陣
跟住佢係度勁講對唔住囉~
勁搞野~我班fd見到都係度勁笑~
因為佢講果陣個樣好得意>v<
嘻嘻~