2004-09-20 22:37:40﹏〥風£寧⊕

校門一日遊....加送型男>v<嘰嘰嘰嘰

今日有體育所以個豬包終於唔使咁重喇~
正喇!~>v<今日個miss右要我地去買野...
點知阮阮話唔去喎...搞到我唔係好想去添...
本來有諗過嫁~但係臨放學果陣果個班主任堂我訓著左...
訓得勁舒服囉~除左我左便果個人過幾分鐘嘈下我咁
都唔錯既~但係唔知點解...我訓左好耐醒一醒
睇下個鐘...= =””冇郁過既...
訓左好耐再睇一睇...= =””先1分鐘喳...一口=””
真係啞唒囉~跟住個miss右話我地班嘈唔放住...
咁就搞到我訓左好耐喇~(果堂係俾miss正野嫁唔使教豬既所以先訓到咁)
跟住走果陣行既時候...係度撞下撞下咁...
哈哈哈>v<勁搞野囉...但係差d仆左落樓梯囉..哈哈哈
成個傻婆咁>v<低能b的~但係d人既反應好搞野囉!~>v<嘻嘻~
好似成條路我移唒咁..但係有d人見我朦下朦下咁會撞埋黎的= =””
係邊個就癈事講喇~真係無聊喇~佢如果撞親我就死囉~呵呵~
講到好恐怖咁添...唉~
今日我行黎行去...行左幾次...係度圍住個學校行...
成個傻婆咁...kaikai地的...
仲要俾人見到咁...今日放學果陣學校門口有個好似飛仔咁既物體...
有一個仲係個頭度染左幾隻色...怪怪的...
但係個樣唔錯幾靚仔>v<嘰嘰嘰嘰...
但係一企埋去就有一大陣煙味...真係好難頂...
搞到我有d想嘔既感覺...唉~我圍住個學校行果陣...
唔知點解次次都俾佢地快過我咁= =””搞到好似我暗戀佢咁跟住佢...
真無奈囉...下次叫佢唔好行咁快先>v<呵呵呵呵
我驚俾佢地打喳~>v<哈哈哈哈~