2004-09-16 22:14:39﹏〥風£寧⊕

識得♀人多唔係¥好事

坐我果便果d人成日係度約個靚女出街~
但係個靚女右冇人陪唔肯去喎
跟住佢地就係咁嗌我去= =””真想死囉
媾女媾到拉埋我落水~真係丫~勁無奈囉...
唉~佢地幾個可以坐到冇雷老咁遠係度千里傳音....(跟我風的><)
真係睇到我呆唒囉~我終於明白點解
我同阮阮玩千里傳音果時咁多人眼望望係度笑喇~
原來真係= =””...
但係我都係會玩我既千里傳音嫁>v<哈哈
無計喇~太好玩喇~
呢幾日我個他都叫我出去但係我冇出到
佢仲話我出就要乜有乜喎
咁我咪講左一樣野囉~佢話好2俾到
我咪同佢講:呢樣野你點都俾唔到我嫁~
佢問我點解喎~我咪同佢講...
果個人係.....咁佢就話佢係咪讀..?
跟住我呆左一呆囉~我問佢點知...
原來...佢係識果個人嫁><唉~我今次真係俾佢嚇到啞唒囉...
我仲講唒我中意果個人d野俾佢知添嫁~今次真係...
俾佢知唒我d野添嫁~我叫佢唔好講俾果個人知嫁~
但係唔知佢會唔會囉~我諗佢唔會既~望就咁望喇~