2004-09-16 21:39:27﹏〥風£寧⊕

第一次咁就冇左喇~

唉~我琴日牙~
咁就冇左我人生既第一次
我地班有一個人...佢好似係一個tb黎嫁>3<(驚驚)
佢同我地班d女仔玩得好埋嫁~
佢有時幾好人既~但係...
佢玩起上黎好癩囉~勁得人驚
佢勁大力嫁~好得人驚下嫁
佢中意摸人的唷><我好驚驚...
我琴日先俾佢搞完~真係...
tb好得人驚牙~我依家對d~tb好有恐懼感囉
原本tb唔係我想像中咁既...係得人驚好多嫁~
o~my~吉~
講真我唔係歧視佢~因為我都有諗過,諗下嫁喳唔係嫁
家下我一定唔會做tb同tbg囉~咁得人驚
我驚佢係驚佢摸身摸細姐~
呢d野我好驚囉~無計喇~我係d咁既人黎嫁喇~
我唔多中意d人摸身摸細咁~好得人驚嫁~
怪怪地咁~= =””仲要係果d重要部位呢~
我覺得好變態咁~得人驚的~
以後要小心d牙~恐怖的...