2004-09-14 22:56:37﹏〥風£寧⊕

嚇親人~兒童不宜

唉!~>~<都唔知點講好牙~
唔知話佢搞笑定話佢淫好~
咁ABC今日坐係我左便既今日佢地唔知講緊乜
講講下講到咩under喎= =””
佢地傻傻地的~跟住佢就周圍咁同人講話自己著左紅色= =””
我就坐左係度同個女仔笑左勁耐囉
跟住個女仔話要睇下喎~個女仔以為佢唔敢喎
點知....佢真係...除= =””好彩~
除除下右冇除到姐~但係...佢唔玩呢樣玩拉拉鍊><
真係恐嚇親人牙~佢仲要俾人睇><
我坐係佢果便真....無奈囉...
佢地仲要唔知玩咩野掟左份報紙過黎...
份報紙入便仲有一d...18禁既野
跟住仲要傳黎傳去咁喎~哈哈
傳傳下俾個p肥囉左喎~個p肥仲要報串
講俾我地個班主任知添牙~哈哈哈好似話咩佢地仲要作文添牙~
真係笑死人囉~>v<
唉~今日派果d咩學生相喎~
嘩~真係影到樣衰都丫~嚇親人囉~真係唔爆得光牙~
仲要係見光死果隻添牙~>v<
果個Eng~Miss仲要我地一人俾一張人頭相佢
(好似死人相咁~驚死人死左冇相俾咁激死人~)
咁樣衰點俾佢姐~(靚都唔會俾佢喇~)
真係丫~唉~今日右冇喇喇做左衰人喇~
右冇喇喇俾人話我煩喎~><唉~我認我係煩既~
無計喇~如果唔係點叫煩人牙~?係咪咁講先~