2005-06-28 14:28:37chim

足球大戰 26-06-2005

今日狀態不太好吧
好似無乜幹勁...腳軟軟的
但不要緊吧
我又再次成為成場波最搶鏡球員之一

波, 唔駛射得多, 我地要既係效率
第一次既射門, 來自頭...因為我少起腳, 所以多數係以頭來攻門
我終於搵到射波既時刻了, 我知我推橫之後, 我可以射波了

我射出波之後, 我係無睇到我射成點, 因為我射果一刻係只睇住個波
射得幾勁又唔知, 得去邊又唔知, 只係我阿哥後尾話我知
"你射果球好靚喎, 姿勢又靚, 角度又靚"
crazy...

我地兩兄弟一落場, 就係對面後防驚惶失措既時刻
再次表現一次了...今次o係左路, 右腳腳指尾一拉
交俾我阿哥後, 推橫一射就入了
我經常性有好多助攻
若果...其他球員能夠把握的話...
我會多一倍以上囉...
如果有兩個我落場, 一左一右, 玩哂了

今日得6k o黎, 我阿哥話佢表現唔錯喎
有一球好靚的射波中眉
可惜我早離場~睇唔到丫~
真不好意思~
6k o黎總好過得田雞o黎
因為...我地後防少左好多危險鏡頭嘛
但今日...我為自己後防增加左一個囉...
所以話...今日其實踢得差
但人地睇落去, 都幾sharp下