2005-05-05 20:35:12chim

第二科被身體ko---auditing

四樣野o係度侵蝕我最喜歡的auditing



1. 今日5月5日, 在九點鐘, 我電話振了, 做乜振呢, 提示我四個月了...至今...我仲未del...因為如果要del...太多野...太煩了



2. 尋晚又訓唔著, 點半鐘...最後到五點訓著...記住...我要七點幾起身的...今日他媽的眼訓



3. 無啦啦肚痾, 考考試要出去去toliet, 呢次都係我既第一次...WTF...考完...都仲...



4. 肚痾完, 回復狀態...已經無左10分鐘...再做...仆你個街...竟然流鼻血...



呢四樣困擾住我, 大家都知我最後考試會點了


被scott坤了, 話唔會出audit liabilities
我就唔睇啦...結果20分~yeah~顛左了...

成份卷都怪怪
加上我狀態係平時既三成...所以...仆街了