2009-04-22 22:01:39whitesbear

18 April 婚展會

2009年4月18日九龍灣婚展會

今次是我們第二次去婚紗展, 上一次去的是2月13到15日舉行灣仔會展婚紗展

第一次去confirm了影monalisa, 今次去是想看下籌備餘下的事情

如佈置, 紅酒, 租車, 禮餅, 化妝等等

佈置

一直都擔心大舞台個電梯位的佈罝, 問左二間decoration, 做米字拉佈要$650

都幾貴喎....其實大舞台已好靚, 我都唔打算做backdrop的...同埋想影埋後面個piano

紅酒

有得試飲, 但講真呢0的都係問下啊爸啊媽好些喎, 所以好快就skip左

租車

看到一間專租勞斯萊斯的...價錢好吸引, 但由於我地district較遠, 加多個鐘

價錢又同之前看的差唔多喎, 都係睇多0的先啦

禮餅

之前已選左美心, 因為表妹係staff有員工價喎, good, 但點都了解下九展個價啦

買100張才71折, 10張起才8折喎......緊係表妹抵啦! 看埋奇華的糖餅, 發覺美心的

糖餅冇奇華個禮盒咁多款式, 而且九展個價仲係買一張已由$48平到$38喎, 而美心

糖餅就原價$68...打左俾爸爸問他, 爸爸話美心多店0的親友易取...好啦..都係選

番美心啦...再比較下...的確美心個禮盒係少款,但個size大少少, 看上去大體點...唔好諗

了...比表妹搞掂佢...

化妝

現場唔係好多間化妝的, 但有間born to be 喎, 仲有免費試妝呀...本來沒打算試的, 但

男友話有時間又唔駛錢...o..try it....起初仲問我想試那個化妝師的, 因我唔知那個好麻

叫他介紹, 他說全都出自同一個師父喎...haha...跟住拿左相簿叫我看下, 看啱個style幫

我找張相個化妝師出來..好好人呀....跟住我竟然選左張係佢師父化的...但不在現場喎

....最後同我試妝果個女仔叫Joyce..佢手勢好好..雖然只試一邊的面...但打個底好靚...

0的色是用左3種色調混出來的..唔會唔同脛色, 好pro.喎...每查一樣都會話

我知係咩來的, 畫左有咩用, 他看得出我眼部的問題.....但也能勾出個眼形...勁呀...個妝

好fashion...貼左假眼毛毛...馬上長晒...

佢都話我0的上下眼毛毛好長, 應平時查mascara好易的, 佢仲叫我試下把條眼眉畫粗

點...感覺會young一點..我聽到時半信半疑, 因為我平時畫得幼的...但想不到真係trendy

左....我自已化時會試下架啦.....hehe...當然他們的收費都唔平的.....但我覺得他們真的好

pro喎...而且好好傾....我男友仲同其中一個sales係咁傾因為佢都係住長洲架, 仲幫我地

度時間book幾多個鐘最抵....因為我化左之後好多人排隊啦, Joyce已冇時間幫我落妝

同執番好...但另一個sales好好呀..幫我落時仲問我想落邊個位..唔落邊個位..仲借左支

眉筆我自已搞....Joyce仲同我say sorry..冇時間幫我搞...oo..真係好好人

雖然我冇幫襯到...但他們冇黑面, 叫我考慮下, 仲俾左張VIP卡我..等我呢二日想去時

唔駛再俾入場費....HEHE