2004-10-16 22:46:01Wendy

疲乏



今日覺得好累、好累
我仲有冇力走落去呢?
我知,我可以的,因為力量不是由我來的
不過,我真係想企係到一陣
一陣咁多呀,比我抖抖呀……
已經累到不懂哭啦……
曾經好想大喊,之後訓返覺
起身,就會舒服d~
而家,連喊既力都冇啦
有冇人明我?????

痴線嫁,我都唔識你地
做咩成日係咁話我 t﹏t
我得罪你d咩wor……
唔公平呀
因為我係基督徒,所以要罵不還口,打不還手
我明白既,不過真係唔開心囉

做咩呢排都係咁??
身邊環境唔同,仲未適應?
定係自己又大過緊~未係好適應而家既呢個我?
我係到做緊咩?
目標係咩?? 入大學為咩???
唔知道,唔知道……
我做咩會咁?我唔知道

神呀,我好累,我知道呢一切,都係神你諗過度過,知道我掂你先比我,不過神呀,我究竟做呢d野為咩?為你??點先係為你??
我知道我已經係到避,不過我知道咁唔係辦法,因為我遲早都要面對。神呀,點解人越大就越忙?我既時間已經比d補習塞死晒~好唔想補,不過唔得~唔補就冇錢,而且我都要對我既學生負責任的。
神呀,我唔會問點解你要我行呢條路,不過神呀,我覺得自己冇膽再行啦,我知道我知道神你既意念高過我既意念,咁就求神你賜我信心,我好想要由你既平安同信心呀,求神你開我眼,讓我可以睇到你呀~
神呀,你係最清楚我的,求你幫我拿走心中阻礙我既野,叫我好好咁追求神你,求神你垂聽我既禱告,禱告奉主耶穌基督的名字祈求,阿門。
好開心,今日又同秀分享
身邊一下子太多轉變
秀,我都知你辛苦
不過要記住神呀

煒,都多謝你
幾句話,舒服左啦

算啦,係一個經歷嘛
要衝過呢關,先可以一個人生活