2004-10-12 23:14:39Wendy

lacking of....................

好累,好累
原來自己係好有壓力嫁
明天韓文test~唉,講真
我真係緊張~
可能係太耐冇test啦~
一時唔習慣掛~~

諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗、諗

係咁諗~算啦~唔再叫自己停啦~
越叫自己唔好諗,自己就越諗~
咁就由佢啦~而且諗左開心d
咁就諗啦~


唔好求咁多啦
諗下自己有幾愛神先啦
成日做好多野~要話比人知~「耶穌愛你」
咁我自己呢?我又明唔明呢句野??
呢個星期又好快
明天星期三,後日星期四
咁又一個week~!死~!~!

星期日~~~!!!!!!!
未預備~~~~!!!!!
要搞掂星期六個test先!!

其實~點樣先可以show到我既support呢
話比人地知~雖然我唔可以幫你佢d咩
但我都支持,但我又唔想好似係吹水個隻wor
咁有咩方法呢?我好想學~!!!

好似阿菜咁?
寫咭?有話
不過好似好「side」氣咁
仲可以點呢?不過係人地眼中,可能一d都唔需要呢d野
不過我唔係恨做左d野想人地會記住
只係~話佢知有人care你囉
都幾白痴呀可~
不過作為組長,我做得唔夠囉~
好耐冇好好咁睇下班組仔啦
寫card,又唔知寫咩
黎黎去去都係「比心機」、「god bless you」、「pray for u」
都幾悶下~~~~而且仲好「行」
Um……不過做d無聲野總比有聲好
默默支持嘛,祈禱啦~

唔知做咩~
期待星期四
因為個日應該會幾開心的

好掛住,好掛住軒仔。
你幾時出碟?????