2004-10-09 21:20:25Wendy

Not Yet Frustrated

Mid-term就黎啦
星期三要test韓文
不過仲未識寫d字
好難呢~!!一時要直,一時又要一點加直
我自己都搞到亂晒~^ ^’’

星期四learning to learn又開新case?!
Ha。Ha。ha。。。。

今日返何福堂
班細路打交、講粗口、出位,even小息時走左出學校
比佢地激死~7個男仔我已經激死
9個返齊點算
點解硬係要講d咸濕野?
點解要講粗口??
好唔鐘意……呢d人
仲有7堂,好唔想上啦
好唔想做啦……
真係好frustrated
T︿T……

返教會,笑,笑,笑
不過一諗起班細路,就心有戚戚然囉~唉
Missy,missy,missy
一d都唔好……
可能有一日我會係佢地面前喊
不過好樣衰呢
最衰都係自己
比咁多freedom佢地
搞到呢個田地……

「為基督受苦」
Hahah~前幾日個件「八婆事件」
有新既睇法
我係基督徒黎嫁嘛,要有基督的樣式
所以呢,又有得著啦~

「人生唔係學就係得著。」
好開心~搵到人幫我
Java~我一定好好咁經歷下你

個頭電左lu
不過唔靚囉,因為……唔夠curry
學識下次唔去個到

今日同個妹妹補習
諗返細個時既自己
原來讀書真係唔開心嫁
記得有段時間我又係好驚返學
驚到喊晒
見到個妹妹喊到眼角「爆晒冊」
都心痛嫁
起初有諗過唔補呢個妹嫁啦
不過而家我要唔放棄
比心機教佢
今日教左佢句「宙」語(唔識寫……)
就係「第三身單數加”S”」
掂呀~hahaha~