2007-06-04 08:59:31♥ㄚ媁

---早餐---

今天下雨...所以我爸就載我們去上學 ^_^

我就利用等我姐姐ㄉ時間去買早餐....(他動作超慢ㄌ!)=_=

買好之後我就走回家...看到我爸正要開車...

我就先把早餐放到...車上..
去幫我姐撐傘..(好像傭人)=ˇ=

上車之後..
我就想坐後面一點...覺ㄉ後面好像東西

我就把它往後推一下...
就微微ㄉ聽到...繃...一聲

我就往後一看..我ㄉ媽阿!!
我ㄉ飲料破ㄌ =_=
痾....

所以我現在...
肚子超餓ㄉ

>_<

我ㄉ早餐!!









上一篇:---籃球機---

下一篇:---[盈咩---點名]---